.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری دومین جلسه ستاد سیمرغ در مازندران

مهندس اسماعیلی مسئول برگزاری نمایشگاه سیمرغ در استان گفت: تشریح کامل دستاوردهای سی سال انقلاب در استان و ارائه مناسب و موثر آن برای افکار عمومی سرلوحه فعالیت دستگاه ها در استان باشد.
به منظور بحث و بررسی در خصوص فعالیت ها و ارائه عملکرد گروه های زیر مجموعه، دومین جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه در محل دفتر هماهنگی امور اقتصادی تشکیل شد.
به گزارش شمال نیوز ، مهندس اسماعیلی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه گفت: ستاد سیمرغ می بایست مورد توجه روسای سازمان ها و تشکل های بخش خصوصی باشد و دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان نیز جهت تقویت این ستاد به ویژه در محور نمایشگاه عملکرد 30 ساله نهایت همکاری را خواهد نمود.
اعضاء کمیته نمایشگاهی نیز به سبب در معرض دید قرار دادن دستاوردهای سی ساله نظام در استان باید اهتمام ويژه اي را جهت هر چه باشكوه‌تر برگزار کردن نمايشگاه معمول نمايند، همچنین تشریح کامل دستاوردها طی سی سال انقلاب در کشور و ارائه مناسب و موثر آن برای افکار عمومی سرلوحه فعالیت دستگاه ها در استان باشد.
مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه استان افزود: مسائل و پيشرفت هاي جمهوري اسلامي ايران بخصوص دستاوردهای استان طی سه دهه باید به خوبی منعکس و توسط خبرگزاري اطلاع رسانی شود، چون دشمن نمي خواهد پيشرفت ايران را ببيند.
مدير كل دفتر هماهنگي امور اقتصادي گفت: بر اساس ماحصل دو جلسه کارشناسی کمیته تبلیغات، یک آرم برای نمایشگاه سیمرغ استان طراحی شده است که ملاحظاتی چون؛ عدد 30مبین سی امین سالگرد انقلاب، تصویر نمادین سیمرغ، تصویر پرچم جمهوری اسلامی، دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای به عنوان مهمترین دستاورد سی ساله انقلاب، استفاده از نماد قلم به لحاظ تاکید بر ارزش های فرهنگی انقلاب اسلامی و اشاره به هشت سال دفاع مقدس و ظهور امام زمان در آرم متجلی است .
اسماعیلی افزود: بر اساس گزارش گروه تبلیغات و اطلاع رسانی تاکنون برای 1200 متر مربع از فضای نمایشگاهی از سوی دستگاه های اجرایی درخواست به این دفتر واصل شده است. لازم به ذکر است که فضای مفید نمایشگاه دستاوردهای سی ساله استان حدود 3200 متر مربع می باشد.
آقای شکی مسئول نمایشگاه جنگ تحمیلی نیز در این جلسه گفت: نیروهای مسلح برای شرکت در نمایشگاه عملیات جنگ تحمیلی در حال تجهیز خود برای حضوری با شکوه و مقتدر در نمایشگاه است.
در این نشست اعضاء به بیان نظرات خود در خصوص برگزاری بهینه نمایشگاه پرداختند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.